801 011 285 62 597 66 66 666 66 66 90 kurier UPS zamawiam pomoc kontakt

Procedura reklamacji

Procedura reklamacji z tytułu gwaancji sprzedawcy.

  • Aby wysłać sprzęt do naprawy zalecamy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne ZAKŁADKA SERWIS - "Zgłoś awarię sprzętu" . Zostanie nadany numer reklamacji - numer RMA. 
  • W przypadku gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt).
  • W mailu zwrotnym w załączniku będzie znajdować się etykieta z numerem RMA, danymi adresowymi serwisu, zawartością, która powinna się znajdować w paczce. Etykietę należy przykleić na paczkę. W przypadku niemożności wydrukowania etykiety prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu UWAGI , lub w widocznym miejscu na paczce.
  • Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o pilny kontakt z obsługą serwisu i o wstrzymanie wysyłki paczki.
  • Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
  • Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną.
  • Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.
  • Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży oraz oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli karta gwarancyjna została wydana do towaru (gwarancja producenta). W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie AXEL STAL możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony w firmie AXEL STAL i podlega naprawie gwarancyjnej.
  • Pracownik serwisu ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta.
  • Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
    • klient detaliczny sklepu internetowego może wysłać sprzęt na koszt firmy AXEL STAL za pośrednictwem firmy spedycyjnej GLS (tylko i wyłącznie GLS , wysłany sprzęt musi być ubezpieczony ) pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz RMA - informacja o koszcie przesyłki jest zawsze zawarta w potwierdzeniu otrzymania numeru RMA. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany również na koszt firmy AXEL STAL
    • klient hurtowy wysyła sprzęt na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej; po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy GLS
  • Wysłanie do serwisu przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.
  • Dział serwisu i RMA nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy.
powrót do poprzedniej strony
Logowanie Nowe konto
0 szt.0 zł
Copyright © omna.pl Tablety PC – konsole android - konsole do gier – odtwarzacze MP3 – MP4 – MP5 – etui – akcesoria realizacja: Intellect.pl